reklama

Zelené pierka

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Som ako vták

neviem kde je môj domov

lietam oblohou mojich snov

neviem kde najbližšie pristanem

aby som mohla znovu uletieť.

Som ako vták

oblaky sú mi kolískou

strechou zelené stromy

Chcem lietať unášaná vetrom detstva

túlať sa osobnou krajinou.

Sladká nevedomosť.

Som ako vták?

Všetko je to hra 

biely proti čiernym a naopak.

Niekto fialový vyčnieva z radu 

Fialovie moja nálada...

tak píšem...

...že chcem byť ako vták...

so zelenými pierkami...

Marcela Klinovská

Marcela Klinovská

Bloger 
  • Počet článkov:  73
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...celkom obyčajne neobyčajná... Zoznam autorových rubrík:  Fialovie moja nálada...BublifukSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu